Joulukuu on ohi! Ihanaa. Ei enää kiirettä. Ah. Ei ollut mikään maailman paras joulu. Joulupäivä oli vielä ihan ok. Ravintola täynnä ja viisi tarjoilijaa, tai neljä koska Tony otti tilauksia. Ravintolassa on "ylä- ja alakerta", eli alakerta on sellainen erillinen huone, pienempi kuin yläkerta. Sovittiin että jakaudutaan pareihin ja toiset otta ylä- ja toiset alakerran. Voitin kivi-paperi-sakset -matsin eli minä ja Balint saatiin alakerta missä oli melkein puolet vähemmän pöytiä, hoho. :D Boxing Day olikin sitten... voi elämä, ehkä vuoden kamalimmat viisi tuntia. Edellisenä iltana oltiin vähän juhlittu joulua joten olin hyvin väsynyt ja aavistuksen krapulassa. Olisi ollut vielä ihan ok ilman sitä että olin kipeä. Oikeasti, en tiedä miten selvittiin! Viisi tarjoilijaa ja 114 asiakasta. Jossain vaiheessa oli niin heikko olo että pelkäsin pudottavani lautaset asiakkaan niskaan kun siivosin pöytiä. Siivosin? Ei. Mikä sille ois hyvä suomennos. Clear the table. Äh, whatever. Hengissä kuitenkin selvittiin. Oon edelleen vähän kipeä, mutta parempi jo. Kurkku ei enää tapa mua enkä yskikään enää paljoa.

Eilinen oli yllättävän helppo, ehkä siksi että mulla kävi taas tuuri. :D Meitä oli kuusi tällä kertaa, puolet oli ravintolan puolella ja puolet function roomissa missä oli tanssilattia. Olin Tonyn ja Vidan kanssa ravintolassa. Tony yleensä valitsee aina mut seurakseen kun se tarvii jonkun, ah mikä kunnia. :D Mutta suurempi osa asiakkaista oli function roomissa, missä niillä kuulemma oli aika helvetillinen kiire. Ja tietenkin Timea livahtaa puoli kymmenen aikaan soittamaan kotiin, Balintilla ja Violla vähän kiehui siihen ja syystä... No, viikon päästä se on poissa vaivoista. Kymmeneltä "juhlin" oman uuden vuoteni ja sitten kun se ihan virallisesti tapahtui niin oltiin kaikki funtion roomissa ja vapautettiin katosta ne kaksisataa ilmapalloa mitkä Balint ja Vio oli aikaisemmin päivällä hiellä ja tuskalla puhaltaneet ja minä ja Timea sitoneet kiinni. Kaikki oli rikki kahden minuutin päästä, jes. :D Staffillekin jaettiin shampanjalasit (oon muuten viimein oppinut avaamaan shampanjapullon!) ja kilistettiin toistemme sekä muutamien mukavien asiakkaiden kanssa. Mr. Wheeleyn (sikarikas vakioasiakas) tuli toivottamaan hyvää uutta vuotta ja antoi poskisuudelmat. :D Haha, ehkä se ei ookkaan niin pelottava. Ihmiset oli kyllä mukavia. Ehkä siksi että kaikki oli kännissä. :D Yllättävän aikaisin - kahden aikaan - kaikki oli lähteneet, mutta jäätiin vielä joksikin aikaa istuksimaan ja juttelemaan ja juomaan.

Tänään kaikki tietenkin off, huomennakin oon off, hyvä hyvä.