Neljä ja puoli työpäivää jäljellä.

Ian vitsaili että se on peruuttanut mun lennot ja että mun pitää jäädä vielä puoleksi vuodeksi. Sitten sen sanoi Violle että sen pitää naida mut, koska silloin jäisin tänne. :D Voitais kuulemma mennä Casassa naimisiin, saatais alennustakin!

Oltiin Readingissa viime perjantaina. Löydettiin pariin kauppaan jotka möi second hand dvd:itä. Luojan kiitos en ole tiennyt niiden olemassaolosta aiemmin! :D Ostin 5 leffaa 15 eurolla ja O.C:n kaks ekaa kautta 35 eurolla. Ah. Saatan kohdata ongelmia kun alkaa tavaroiden pakkaaminen.

Pitää odottaa torstaihin pankkitilin sulkemista... Vipa palkka lähti tänään.

Mun englannin kielioppi on alkanut mennä päin honkia. :D Syytän työkavereita. Yleensä aina oon ärsyttävä ja korjailen niiden virheitä mutta nyt oon alkanut saada pahoja vaikutteita. Sanoin eilen: "So little days left." Hitto vie. :D Misha sai ylpeänä korjata mun lipsautuksen. Oon myös ottanut pahaksi tavaksi sekoittaa aikamuotoja. Kaikkien muiden englanti paranee täällä, mutta ei vissiin mun... :D